EAR charge EAR MINI EAR stereo EAR outdoor FAQ

Vrácení zboží a reklamace

Reklamace při doručení poškozeného zboží

V případě, že vám bylo doručeno poškozené zboží, je potřeba jej obratem po převzetí zásilky reklamovat přímo u přepravce. Reklamaci je nutné uplatnit do 24h po obdržení zásilky, v opačném případě je velmi obtížné zásilku reklamovat.

 

Reklamace zakoupeného zboží (vady zjištěné jeho provozem)

V případě reklamace při provozu produktu a reklamaci jeho vad, použijte reklamační formulář.

 

Odstoupení od smlouvy

V případě, že by jste chtěli odstoupit od kupní smlouvy, přečtěte si nejprve naše obchodní podmínky, bod 5. odstoupení od kupní smlouvy. Zde je definováno dle zákoných podmínek kdy a jak je možné odstoupit od smlouvy.

Při odstoupení od smlouvy, věnujte pozornost balení zásilky, kterou nám zasíláte zpět. Důrazně doporučujeme zabalit veškeré produkty do dalšího obalu/krabice, tak, aby nedošlo k poškození vlastních obalů produktů. Pokud dojde k poškození obalů dodaných produktů, může vám být naúčtován poplatek za částečně znehodnocené zboží.

V případě poškození zboží vlivem přepravy, postupujte viz. níže dle přepravce, který dodání zásilky provedl, v případě poškození zboží při montáži či manipulaci zboží po převzetí od přepravce, jde o reklamaci a v takovém případě nás kontaktujte pro její uplatnění a vyřízení.

Pro odstoupení od smlouvy, použijte výhradně tento formulář

 

Celková doba záruční doby

Na veškeré produkty nabízíme minimálně 2-letou záruku. Ta se vztahuje na všechny produkty.

 

Nevíte si přesto rady?

Pokud se jedná o jiný případ viz. výše nebo si nejste jisti postupem při uplatnění reklamace nebo uplatnění škody/reklamace při doručení poškozeného zboží, kontaktujte nás. Rádi vám pomůžeme.