V případě, že vám bylo doručeno poškozené zboží, je potřeba jej obratem po převzetí zásilky reklamovat přímo u přepravce. Reklamaci je nutné uplatnit do 24h po obdržení zásilky, v opačném případě je velmi obtížné zásilku reklamovat.
V případě reklamace při provozu produktu a reklamaci jeho vad, použijte reklamační formulář.
V případě, že by jste chtěli odstoupit od kupní smlouvy, přečtěte si nejprve naše obchodní podmínky, bod 5. odstoupení od kupní smlouvy. Zde je definováno dle zákoných podmínek kdy a jak je možné odstoupit od smlouvy.
Při odstoupení od smlouvy, věnujte pozornost balení zásilky, kterou nám zasíláte zpět. Důrazně doporučujeme zabalit veškeré produkty do dalšího obalu/krabice, tak, aby nedošlo k poškození vlastních obalů produktů. Pokud dojde k poškození obalů dodaných produktů, může vám být naúčtován poplatek za částečně znehodnocené zboží.
V případě poškození zboží vlivem přepravy, postupujte viz. níže dle přepravce, který dodání zásilky provedl, v případě poškození zboží při montáži či manipulaci zboží po převzetí od přepravce, jde o reklamaci a v takovém případě nás kontaktujte pro její uplatnění a vyřízení.
Pro odstoupení od smlouvy, použijte výhradně tento formulář
Na veškeré produkty nabízíme minimálně 2-letou záruku. Ta se vztahuje na všechny produkty.
Pokud se jedná o jiný případ viz. výše nebo si nejste jisti postupem při uplatnění reklamace nebo uplatnění škody/reklamace při doručení poškozeného zboží, kontaktujte nás. Rádi vám pomůžeme.